logo

Polityka prywatności

Polityka Prywatności

Poniższa Polityka Prywatności określa zasady zapisywania i uzyskiwania dostępu do danych na Urządzeniach Użytkowników korzystających z Serwisu do celów świadczenia usług drogą elektroniczną przez Administratora oraz zasady gromadzenia i przetwarzania danych osobowych Użytkowników, które zostały podane przez nich osobiście i dobrowolnie za pośrednictwem narzędzi dostępnych w Serwisie.

Poniższa Polityka Prywatności jest integralną częścią Regulaminu Serwisu, który określa zasady, prawa i obowiązki Użytkowników korzystających z Serwisu.

§1 Definicje

  • Serwis - serwis internetowy "czterykwatery.pl" działający pod adresem https://czterykwatery.pl

  • Serwis zewnętrzny - serwisy internetowe partnerów, usługodawców lub usługobiorców współpracujących z Administratorem

  • Administrator Serwisu / Danych - Administratorem Serwisu oraz Administratorem Danych (dalej Administrator) jest firma "CZTERY KWATERY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ", prowadząca działalność pod adresem: Małopolska 38A / 21, 54-032 Wrocław, Polska, o nadanym numerze identyfikacji podatkowej (NIP): 8943202951, o nadanym numerze KRS: 0001013356, świadcząca usługi drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu

  • Użytkownik - osoba fizyczna, dla której Administrator świadczy usługi drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu.

  • Urządzenie - elektroniczne urządzenie wraz z oprogramowaniem, za pośrednictwem którego Użytkownik uzyskuje dostęp do Serwisu

  • Cookies (ciasteczka) - dane tekstowe gromadzone w formie plików zamieszczanych na Urządzeniu Użytkownika

  • RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)

  • Dane osobowe - oznaczają informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej („osobie, której dane dotyczą”); możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej

  • Przetwarzanie - oznacza operację lub zestaw operacji wykonywanych na danych osobowych lub zestawach danych osobowych w sposób zautomatyzowany lub niezautomatyzowany, taką jak zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie;

  • Ograniczenie przetwarzania - oznacza oznaczenie przechowywanych danych osobowych w celu ograniczenia ich przyszłego przetwarzania

  • Profilowanie - oznacza dowolną formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących efektów pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się

  • Zgoda - zgoda osoby, której dane dotyczą oznacza dobrowolne, konkretne, świadome i jednoznaczne okazanie woli, którym osoba, której dane dotyczą, w formie oświadczenia lub wyraźnego działania potwierdzającego, przyzwala na przetwarzanie dotyczących jej danych osobowych

  • Naruszenie ochrony danych osobowych - oznacza naruszenie bezpieczeństwa prowadzące do przypadkowego lub niezgodnego z prawem zniszczenia, utracenia, zmodyfikowania, nieuprawnionego ujawnienia lub nieuprawnionego dostępu do danych osobowych przesyłanych, przechowywanych lub w inny sposób przetwarzanych

  • Pseudonimizacja - oznacza przetworzenie danych osobowych w taki sposób, by nie można ich było już przypisać konkretnej osobie, której dane dotyczą, bez użycia dodatkowych informacji, pod warunkiem że takie dodatkowe informacje są przechowywane osobno i są objęte środkami technicznymi i organizacyjnymi uniemożliwiającymi ich przypisanie zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej

  • Anonimizacja - Anonimizacja danych to nieodwracalny proces operacji na danych, który niszczy / nadpisuje "dane osobowe" uniemożliwiając identyfikację, lub powiązanie danego rekordu z konkretnym użytkownikiem lub osobą fizyczną.

§2 Inspektor Ochrony Danych

Na podstawie Art. 37 RODO, Administrator nie powołał Inspektora Ochrony Danych.

W sprawach dotyczących przetwarzania danych, w tym danych osobowych, należy kontaktować się bezpośrednio z Administratorem.

§3 Rodzaje Plików Cookies

  • Cookies wewnętrzne - pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez system teleinformatyczny Serwisu

  • Cookies zewnętrzne - pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez systemy teleinformatyczne Serwisów zewnętrznych. Skrypty Serwisów zewnętrznych, które mogą umieszczać pliki Cookies na Urządzeniach Użytkownika zostały świadomie umieszczone w Serwisie poprzez skrypty i usługi udostępnione i zainstalowane w Serwisie

  • Cookies sesyjne - pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez Serwis podczas jednej sesji danego Urządzenia. Po zakończeniu sesji pliki są usuwane z Urządzenia Użytkownika.

  • Cookies trwałe - pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez Serwis do momentu ich ręcznego usunięcia. Pliki nie są usuwane automatycznie po zakończeniu sesji Urządzenia chyba że konfiguracja Urządzenia Użytkownika jest ustawiona na tryb usuwanie plików Cookie po zakończeniu sesji Urządzenia.

§4 Bezpieczeństwo składowania danych

  • Mechanizmy składowania i odczytu plików Cookie - Mechanizmy składowania, odczytu i wymiany danych pomiędzy Plikami Cookies zapisywanymi na Urządzeniu Użytkownika a Serwisem są realizowane poprzez wbudowane mechanizmy przeglądarek internetowych i nie pozwalają na pobieranie innych danych z Urządzenia Użytkownika lub danych innych witryn internetowych, które odwiedzał Użytkownik, w tym danych osobowych ani informacji poufnych. Przeniesienie na Urządzenie Użytkownika wirusów, koni trojańskich oraz innych robaków jest także praktycznie niemożliwe.

  • Cookie wewnętrzne - zastosowane przez Administratora pliki Cookie są bezpieczne dla Urządzeń Użytkowników i nie zawierają skryptów, treści lub informacji mogących zagrażać bezpieczeństwu danych osobowych lub bezpieczeństwu Urządzenia z którego korzysta Użytkownik.

  • Cookie zewnętrzne - Administrator dokonuje wszelkich możliwych działań w celu weryfikacji i doboru partnerów serwisu w kontekście bezpieczeństwa Użytkowników. Administrator do współpracy dobiera znanych, dużych partnerów o globalnym zaufaniu społecznym. Nie posiada on jednak pełnej kontroli nad zawartością plików Cookie pochodzących od zewnętrznych partnerów. Za bezpieczeństwo plików Cookie, ich zawartość oraz zgodne z licencją wykorzystanie przez zainstalowane w serwisie Skrypty, pochodzących z Serwisów zewnętrznych, Administrator nie ponosi odpowiedzialności na tyle na ile pozwala na to prawo. Lista partnerów zamieszczona jest w dalszej części Polityki Prywatności.

  • Kontrola plików Cookie

  • Zagrożenia po stronie Użytkownika - Administrator stosuje wszelkie możliwe środki techniczne w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych umieszczanych w plikach Cookie. Należy jednak zwrócić uwagę, że zapewnienie bezpieczeństwa tych danych zależy od obu stron w tym działalności Użytkownika. Administrator nie bierze odpowiedzialności za przechwycenie tych danych, podszycie się pod sesję Użytkownika lub ich usunięcie, na skutek świadomej lub nieświadomej działalność Użytkownika, wirusów, koni trojańskich i innego oprogramowania szpiegującego, którymi może jest lub było zainfekowane Urządzenie Użytkownika. Użytkownicy w celu zabezpieczenia się przed tymi zagrożeniami powinni dbać o swoje Cyberbezpieczeństwo podczas korzystania z sieci internet..

  • Przechowywanie danych osobowych - Administrator zapewnia, że dokonuje wszelkich starań, by przetwarzane dane osobowe wprowadzone dobrowolnie przez Użytkowników były bezpieczne, dostęp do nich był ograniczony i realizowany zgodnie z ich przeznaczeniem i celami przetwarzania. Administrator zapewnia także, że dokonuje wszelkich starań w celu zabezpieczenia posiadanych danych przed ich utratą, poprzez stosowanie odpowiednich zabezpieczeń fizycznych jak i organizacyjnych.

§5 Cele do których wykorzystywane są pliki Cookie

  • Usprawnienie i ułatwienie dostępu do Serwisu
  • Personalizacja Serwisu dla Użytkowników
  • Marketing, Remarketing w serwisach zewnętrznych
  • Usługi afiliacyjne
  • Prowadzenie statystyk (użytkowników, ilości odwiedzin, rodzajów urządzeń, łącze itp.)
  • Serwowanie usług multimedialnych
  • Świadczenie usług społecznościowych

§6 Cele przetwarzania danych osobowych

Dane osobowe dobrowolnie podane przez Użytkowników są przetwarzane w jednym z następujących celów:

  • Realizacji usług elektronicznych:
    • Usługi Newslettera (w tym przesyłania za zgodą treści reklamowych)
    • Usługi udostępniania informacji o treści umieszczonych w Serwisie w serwisach społecznościowych lub innych witrynach.
  • Komunikacji Administratora z Użytkownikami w sprawach związanych z Serwisem oraz ochrony danych
  • Zapewnienia prawnie uzasadnionego interesu Administratora

Dane o Użytkownikach gromadzone anonimowo i automatycznie są przetwarzane w jednym z następujących celów:

  • Prowadzenie statystyk
  • Remarketing
  • Obsługi programów afiliacyjnych
  • Zapewnienia prawnie uzasadnionego interesu Administratora

§7 Pliki Cookies Serwisów zewnętrznych

Administrator w Serwisie wykorzystuje skrypty javascript i komponenty webowe partnerów, którzy mogą umieszczać własne pliki cookies na Urządzeniu Użytkownika. Pamiętaj, że w ustawieniach swojej przeglądarki możesz sam decydować o dozwolonych plikach cookies jakie mogą być używane przez poszczególne witryny internetowe. Poniżej znajduje się lista partnerów lub ich usług zaimplementowanych w Serwisie, mogących umieszczać pliki cookies:

Usługi świadczone przez podmioty trzecie są poza kontrolą Administratora. Podmioty te mogą w każdej chwili zmienić swoje warunki świadczenia usług, polityki prywatności, cel przetwarzania danych oraz sposów wykorzystywania plików cookie.

§8 Rodzaje gromadzonych danych

Serwis gromadzi dane o Użytkownikach. Cześć danych jest gromadzona automatycznie i anonimowo, a część danych to dane osobowe podane dobrowolnie przez Użytkowników w trakcie zapisywania się do poszczególnych usług oferowanych przez Serwis.

Anonimowe dane gromadzone automatycznie:

  • Adres IP
  • Typ przeglądarki
  • Rozdzielczość ekranu
  • Przybliżona lokalizacja
  • Otwierane podstrony serwisu
  • Czas spędzony na odpowiedniej podstronie serwisu
  • Rodzaj systemu operacyjnego
  • Adres poprzedniej podstrony
  • Adres strony odsyłającej
  • Język przeglądarki
  • Prędkość łącza internetowego
  • Dostawca usług internetowych

Dane gromadzone podczas rejestracji:

  • Adres e-mail
  • Adres IP (zbierane automatycznie)

Dane gromadzone podczas zapisu do usługi Newsletter

  • Adres e-mail
  • Adres IP (zbierane automatycznie)

Dane gromadzone podczas dodawania komentarza

  • Adres IP (zbierane automatycznie)

Część danych (bez danych identyfikujących) może być przechowywana w plikach cookies. Cześć danych (bez danych identyfikujących) może być przekazywana do dostawcy usług statystycznych.

§9 Dostęp do danych osobowych przez podmioty trzecie

Co do zasady jedynym odbiorcą danych osobowych podawanych przez Użytkowników jest Administrator. Dane gromadzone w ramach świadczonych usług nie są przekazywane ani odsprzedawane podmiotom trzecim.

Dostęp do danych (najczęściej na podstawie Umowy powierzenia przetwarzania danych) mogą posiadać podmioty, odpowiedzialne za utrzymania infrastruktury i usług niezbędnych do prowadzenia serwisu tj.:

  • Firmy hostingowe, świadczące usługi hostingu lub usług pokrewnych dla Administratora
  • Firmy, za pośrednictwem których świadczona jest usługa Newslettera

Powierzenie przetwarzania danych osobowych - Newsletter

Administrator w celu świadczenia usługi Newsletter, korzysta z usług podmiotu trzeciego - serwisu MailChimp, Mailerlite, Sendy, . Dane wprowadzone w formularzu zapisu do newslettera są przekazywane, przechowywane i przetwarzane w serwisie zewnętrznym tego usługodawcy.

Informujemy, że wskazany partner może modyfikować wskazaną politykę prywatności bez zgody Administratora.


Powierzenie przetwarzania danych osobowych - Usługi Hostingu, VPS lub Serwerów Dedykowanych

Administrator w celu prowadzenia serwisu korzysta z usług zewnętrznego dostawcy hostingu, VPS lub Serwerów Dedykowanych - Hostido.pl Gałązka Spółka jawna. Wszelkie dane gromadzone i przetwarzane w serwisie są przechowywane i przetwarzane w infrastrukturze usługodawcy zlokalizowanej w obrębie gramic Unii Europejskiej. Istnieje możliwość dostępu do danych wskutek prac serwisowych realizowanych przez personel usługodawcy. Dostęp do tych danych reguluje umowa zawarta pomiędzy Administratorem a Usługodawcą.


§10 Sposób przetwarzania danych osobowych

Dane osobowe podane dobrowolnie przez Użytkowników:

  • Dane osobowe nie będą przekazywane poza Unię Europejską, chyba że zostały opublikowane na skutek indywidualnego działania Użytkownika (np. wprowadzenie komentarza lub wpisu), co sprawi, że dane będą dostępne dla każdej osoby odwiedzającej serwis.
  • Dane osobowe są wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji (profilowania).
    Profilowanie danych osobowych nie wywołuje skutków prawnych lub w podobny sposób istotnie nie wpływa na osobę, której dane podlegają automatycznemu podejmowaniu decyzji.
  • Dane osobowe nie będą odsprzedawane podmiotom trzecim.

Dane anonimowe (bez danych osobowych) gromadzone automatycznie:

  • Dane anonimiwe (bez danych osobowych) będą przekazywane poza Unię Europejską.
  • Dane anonimiwe (bez danych osobowych) nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji (profilowania).
  • Dane anonimiwe (bez danych osobowych) nie będą odsprzedawane podmiotom trzecim.

§11 Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych

Serwis gromadzi i przetwarza dane Użytkowników na podstawie:

  • Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
    • art. 6 ust. 1 lit. a
      osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów
    • art. 6 ust. 1 lit. b
      przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy
    • art. 6 ust. 1 lit. f
      przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią
  • Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000)
  • Ustawa z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2004 nr 171 poz. 1800)
  • Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. 1994 Nr 24 poz. 83)

§12 Okres przetwarzania danych osobowych

Dane osobowe podane dobrowolnie przez Użytkowników:

Co do zasady wskazane dane osobowe są przechowywane wyłącznie przez okres świadczenia Usługi w ramach Serwisu przez Administratora. Są one usuwane lub anonimizowane w okresie do 30 dni od chwili zakończenia świadczenia usług (np. usunięcie zarejestrowanego konta użytkownika, wypisanie z listy Newsletter, itp.)

Wyjątek stanowi sytuacja, która wymaga zabezpieczenia prawnie uzasadnionych celów dalszego przetwarzania tych danych przez Administratora. W takiej sytuacji Administrator będzie przechowywał wskazane dane, od czasu żądania ich usunięcia przez Użytkownika, nie dłużej niż przez okres 3 lat w przypadku naruszenia lub podejrzenia naruszenia zapisów regulaminu serwisu przez Użytkownika

Dane anonimowe (bez danych osobowych) gromadzone automatycznie:

Anonimowe dane statystyczne, niestanowiące danych osobowych, są przechowywane przez Administratora w celu prowadzenia statystyk serwisu przez czas nieoznaczony

§13 Prawa Użytkowników związane z przetwarzaniem danych osobowych

Serwis gromadzi i przetwarza dane Użytkowników na podstawie:

  • Prawo dostępu do danych osobowych
    Użytkownikom przysługuje prawo uzyskania dostępu do swoich danych osobowych, realizowane na żądanie złożone do Administratora

  • Prawo do sprostowania danych osobowych
    Użytkownikom przysługuje prawo żądania od Administratora niezwłocznego sprostowania danych osobowych, które są nieprawidłowe lub / oraz uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, realizowane na żądanie złożone do Administratora

  • Prawo do usunięcia danych osobowych
    Użytkownikom przysługuje prawo żądania od Administratora niezwłocznego usunięcia danych osobowych, realizowane na żądanie złożone do AdministratoraW przypadku kont użytkowników, usunięcie danych polega na anonimizacji danych umożliwiających identyfikację Użytkownika. Administrator zastrzega sobie prawo wstrzymania realizacji żądania usunięcia danych w celu ochrony prawnie uzasadnionego interesu Administratora (np. w gdy Użytkownik dopuścił się naruszenia Regulaminu czy dane zostały pozyskane wskutek prowadzonej korespondencji).
    W przypadku usługi Newsletter, Użytkownik ma możliwość samodzielnego usunięcia swoich danych osobowych korzystając z odnośnika umieszczonego w każdej przesyłanej wiadomości e-mail.

  • Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych
    Użytkownikom przysługuje prawo ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadkach wskazanych w art. 18 RODO, m.in. kwestionowania prawidłowość danych osobowych, realizowane na żądanie złożone do Administratora

  • Prawo do przenoszenia danych osobowych
    Użytkownikom przysługuje prawo uzyskania od Administratora, danych osobowych dotyczących Użytkownika w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego, realizowane na żądanie złożone do Administratora

  • Prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych
    Użytkownikom przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych w przypadkach określonych w art. 21 RODO, realizowane na żądanie złożone do Administratora

  • Prawo wniesienia skargi
    Użytkownikom przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.

§14 Kontakt do Administratora

Z Administratorem można skontaktować się w jeden z poniższych sposobów

  • Adres pocztowy - CZTERY KWATERY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Małopolska 38A / 21, 54-032 Wrocław, Polska

  • Adres poczty elektronicznej - [email protected]

  • Połączenie telefoniczne - +48 722 088 826

  • Formularz kontaktowy - dostępny pod adresem: /kontakt

§15 Wymagania Serwisu

  • Ograniczenie zapisu i dostępu do plików Cookie na Urządzeniu Użytkownika może spowodować nieprawidłowe działanie niektórych funkcji Serwisu.

  • Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za nieprawidłowo działające funkcje Serwisu w przypadku gdy Użytkownik ograniczy w jakikolwiek sposób możliwość zapisywania i odczytu plików Cookie.

§16 Linki zewnętrzne

W Serwisie - artykułach, postach, wpisach czy komentarzach Użytkowników mogą znajdować się odnośniki do witryn zewnętrznych, z którymi Właściciel serwisu nie współpracuje. Linki te oraz strony lub pliki pod nimi wskazane mogą być niebezpieczne dla Twojego Urządzenia lub stanowić zagrożenie bezpieczeństwa Twoich danych. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za zawartość znajdującą się poza Serwisem.

§17 Zmiany w Polityce Prywatności

  • Administrator zastrzega sobie prawo do dowolnej zmiany niniejszej Polityki Prywatności bez konieczności informowania o tym Użytkowników w zakresie stosowania i wykorzystywania danych anonimowych lub stosowania plików Cookie.

  • Administrator zastrzega sobie prawo do dowolnej zmiany niniejszej Polityki Prywatności w zakresie przetwarzania Danych Osobowych, o czym poinformuje Użytkowników posiadających konta użytkownika lub zapisanych do usługi newsletter, za pośrednictwem poczty elektronicznej w terminie do 7 dni od zmiany zapisów. Dalsze korzystanie z usług oznacza zapoznanie się i akceptację wprowadzonych zmian Polityki Prywatności. W przypadku w którym Użytkownik nie będzie się zgadzał z wprowadzonymi zmianami, ma obowiązek usunąć swoje konto z Serwisu lub wypisać się z usługi Newsletter.

  • Wprowadzone zmiany w Polityce Prywatności będą publikowane na tej podstronie Serwisu.

  • Wprowadzone zmiany wchodzą w życie z chwilą ich publikacji.

Dane firmy

  • CZTERY KWATERY sp. z o.o.
  • KRS: 0001013356
  • NIP: 8943202951
  • REGON: 524212618
  • [email protected]

Kontakt

+48 722 088 826

Zapisz się do newslettera

Sprawdź nasze sociale

Należymy do organizacji zrzeszającej osoby inwestujące w wynajem nieruchomości "Stowarzyszenie Mieszkanicznik"
Logo organizacja mieszkalnik
Czterykwatery | 2025

Pierwszym krokiem jest analiza nieruchomości, obejmująca jej stan techniczny, wyposażenie i atrakcyjność na rynku. Oceniamy potrzeby remontowe, modernizacyjne oraz konieczne działania, aby zwiększyć zainteresowanie. Dokładna diagnoza to podstawa skutecznego wynajmu.

Po dokładnej analizie przystępujemy do dostosowania nieruchomości pod wynajem. Koordynujemy ewentualne remonty oraz uzupełniamy wyposażenie o meble, AGD czy dekoracje, które podnoszą atrakcyjność wnętrza. Przygotowujemy kompletną dokumentację, w tym regulaminy i protokoły, aby usprawnić przyszłe relacje z najemcami. Tworzymy indywidualną strategię, dzięki której mieszkanie odpowiada potrzebom potencjalnych lokatorów, zwiększając jego standard i szanse na udany wynajem.

Naszym priorytetem jest minimalizowanie ryzyka jeszcze przed podpisaniem umowy z najemcami. Weryfikujemy potencjalnych lokatorów, sprawdzając ich wiarygodność finansową i historię najmu, aby uniknąć problemów z płatnościami czy niewłaściwym użytkowaniem mieszkania. Przygotowujemy nieruchomość, modernizując instalacje i wymieniając wadliwe elementy, by zredukować przyszłe awarie i koszty. Dodatkowo, konsultujemy zapisy w umowach, aby zagwarantować zgodność z przepisami prawa. Proaktywne podejście to fundament sukcesu w zarządzaniu nieruchomościami.

Podczas najmu zapewniamy kompleksową opiekę nad nieruchomością i obsługujemy wszelkie relacje z najemcami. Reagujemy na sytuacje awaryjne, szybko organizując naprawy i przeglądy techniczne, aby zapobiegać problemom. W razie potrzeby zajmujemy się wymianą elementów wyposażenia, reprezentując interesy właściciela. Dzięki naszej opiece możesz być pewny, że Twoja nieruchomość jest bezpieczna, a Ty możesz spokojnie odetchnąć.

Nadzorujemy kluczowe aspekty nieruchomości, w tym kwestie techniczne, finansowe i administracyjne. Monitorujemy płatności czynszu, przypominając najemcom o zaległościach, oraz przygotowujemy regularne raporty, które dają właścicielowi pełen wgląd w rozliczenia, wpływy i wydatki. Pomagamy w zarządzaniu dokumentacją, dbając o zgodność z przepisami. Nasz nadzór zapewnia spokój oraz ochronę interesów inwestora przez cały okres współpracy.

Zorganizujemy wszystko, co potrzebne, aby Twoja nieruchomość była gotowa do wynajmu.

Od diagnozy stanu technicznego, przez ewentualny remont, aż po doposażenie w niezbędne elementy. Zadbamy też o profesjonalne zdjęcia i opracowanie ciekawych ogłoszeń przyciągających najemców.

Twoje mieszkanie zyska na atrakcyjności i gotowości do wynajmu.

 

Po diagnozie dostosowujemy nieruchomość do najmu, koordynując ewentualne remonty, doposażenie w meble, AGD i dekoracje. Przygotowujemy dokumenty, takie jak regulaminy i protokoły, oraz strategię wynajmu, by mieszkanie spełniało potrzeby lokatorów i zwiększało szanse na szybki wynajem.

Szczegółowo weryfikujemy każdego najemcę, oceniając jego wiarygodność i stabilność finansową. Przygotowujemy profesjonalne, zgodne z prawem umowy z dodatkowymi zabezpieczeniami, zapewniając transparentność i zgodność z przepisami.

Przejmujemy wszystkie sprawy związane z codziennym wynajmem – od zgłoszeń najemców po organizację napraw i przeglądów technicznych. Zapewniamy bezstresową współpracę dla Ciebie i lokatorów, dzięki czemu możesz całkowicie zapomnieć o problemach.

Monitorujemy płatności najemców i terminowe regulowanie opłat, tworząc szczegółowe raporty finansowe. Zapewniamy przejrzystość rozrachunków oraz bieżącą kontrolę wydatków i należności, aby Twoje finanse zawsze były pod kontrolą.

Masz problemy z nierzetelnymi najemcami lub zniszczeniami w mieszkaniu? Dzięki naszej dokładnej weryfikacji najemców oraz monitorowaniu ich obowiązków, zapewniamy Ci spokój i stabilność. Twoja nieruchomość trafi w ręce odpowiedzialnych lokatorów.

Obawiasz się pustostanów? Dzięki skutecznej promocji i profesjonalnym ogłoszeniom zapewniamy szybki wynajem Twojej nieruchomości. Dbamy o jej wartość i stały dochód, aktywnie poszukując najemców oraz negocjując korzystne warunki najmu.

Brakuje Ci czasu na drobne naprawy, ustalenia z najemcami czy reakcję na ich zgłoszenia? Zajmujemy się wszystkim – od usterek po przeglądy i koordynację serwisów. Ty możesz spokojnie odpoczywać, wiedząc, że codzienne obowiązki są w naszych rękach.

Chcesz zwiększyć czynsz za wynajem? Zajmiemy się modernizacją i optymalizacją Twojej nieruchomości, aby podnieść jej wartość rynkową. Wyższy standard to wyższy dochód, a my zadbamy o skuteczną promocję i znalezienie solidnych najemców. Maksymalizacja zysków to nasz priorytet.

Masz dość odbierania telefonów od najemców w weekendy czy podczas urlopu? Z nami zapomnisz o tych problemach. Przejmujemy kontakt z najemcami, zajmując się rachunkami i sytuacjami awaryjnymi, abyś mógł w pełni korzystać z czasu wolnego. Twoja nieruchomość jest w dobrych rękach.

Współpracę zaczynamy od spotkania w Twojej nieruchomości, gdzie oceniamy jej stan techniczny, wyposażenie oraz ewentualne potrzeby remontowe. Omawiamy Twoje cele i odpowiadamy na pytania, aby dopasować najlepsze rozwiązania zwiększające potencjał mieszkania.

Po analizie nieruchomości przygotowujemy szczegółową ofertę współpracy, zawierającą zakres usług, strategię wynajmu, koszty i terminy działań. Uwzględniamy Twoje uwagi, dopasowując ofertę do Twoich celów, a warunki uzgadniamy wspólnie dla pełnej transparentności.

Zbieramy niezbędne dokumenty, przygotowując wszystkie umowy, protokoły i regulaminy. Ty dostarczasz rachunki za media oraz dokumenty dotyczące mieszkania. Dbamy o kompletność i zgodność formalności, zapewniając bezpieczny proces najmu.

Po podpisaniu umów i przekazaniu kluczy finalizujemy współpracę, formalizując nasze działania. Proces przebiega szybko i wygodnie, pozwalając Ci skupić się na swoich sprawach, wiedząc, że Twoja nieruchomość jest w dobrych rękach.

Po podpisaniu dokumentów przygotowujemy mieszkanie do wynajmu, zmieniając dane u dostawców mediów i dbając o prace zwiększające jego atrakcyjność, jak sprzątanie czy modernizacja. Od tego momentu zajmujemy się całym procesem wynajmu, zapewniając Ci spokój i stabilne zyski.

Tab Content

This is a basic text element.

Tab Content

This is a basic text element.

Zarządzanie najmem

Zarządzanie najmem to kompleksowa obsługa nieruchomości, która pozwala właścicielom czerpać zyski z wynajmu bez angażowania się w codzienne obowiązki. Nasza firma oferuje profesjonalne usługi, dzięki którym wynajem staje się bezpieczny, stabilny i w pełni bezproblemowy.

Nasze działania skupiamy na tym, żeby zapewnić Tobie pełen komfort i spokój podczas okresu wynajmu.

Zaopiekujemy się Twoim mieszkaniem jak swoim własnym. Oferujemy kompleksową usługę, zaczynając od diagnozy stanu obecnego, przez zaplanowanie strategii, przygotowanie mieszkania oraz oferty, selekcję najemców, aż po skuteczne administrowanie lokalem i przepływami pieniężnymi.
Gotowce inwestycyjne są przygotowywane przez ekspertów specjalizujących się w tego typu usługach. Pozyskujemy nieruchomości będące okazjami na rynku, co pozwala inwestorom zaoszczędzić już na starcie. Remonty optymalizujemy na podstawie doświadczeń, unikając przeinwestowania, które często dotyka osoby prywatne. Dzięki profesjonalnej aranżacji nasze mieszkania zdobywają przewagę nad konkurencyjnymi ofertami, zwykle wynajmując się jako pierwsze. Dobrze przygotowany gotowiec to doskonała inwestycja, generująca roczną stopę zwrotu na poziomie 9-10%.


Nasza usługa przygotowania gotowców na zamówienie jest całkowicie kompleksowa od A do Z, co oznacza że zajmujemy się samodzielnie wszystkimi etapami w procesie, od znalezienia odpowiedniej nieruchomości aż do wprowadzenia najemców. Z punktu widzenia inwestora jest to całkowicie bezobsługowy proces, dający olbrzymie oszczędności jego czasu i pieniędzy.

W ramach Cztery Kwatery- Zarządzanie Najmem zajmujemy się też obsługą najmu nieruchomości więc jeśli zależy Ci na komforcie również po uruchomieniu obiektu możesz zlecić jego opiekę naszej firmie.
Skontaktuj się z nami i umów na niezobowiązującą rozmowę. Podczas spotkania ustalimy Twoje potrzeby i oczekiwania, dobierzemy pod nie odpowiedni model wynajmu a następnie ustalimy szczegółowy plan działania.

Tab Content

This is a basic text element.

Tab Content

This is a basic text element.

Gotowce inwestycyjne

Przygotowanie gotowca inwestycyjnego wymaga specjalistycznej wiedzy z branży nieruchomości oraz znajomości lokalnego rynku. Kluczowym aspektem determinującym opłacalność tego typu inwestycji jest odpowiednio dobrana lokalizacja, zwykle tego typu projekty powstają w centrach dużych miast wojewódzkich. Miasta takie jak Wrocław, będące dużymi ośrodkami akademickimi, które przyciągają rzesze studentów i młodych osób, są najlepszym miejscem do tworzenie tego typu mieszkań na wynajem.